Montag, 3. August 2009

Ronja





Ich hab mal ein LO von/über unseren lieben Hund gemacht. Der Knochen ist aus Grungeboard und dann mit Acrylfarbe angemalt. Mir gefallen die schwarzgemalten Ecken nicht (oben links und unten rechts) aber jetzt kann ich es nicht mehr ändern.
Hab auch eins von/über unseren Kater Findus gemacht, das zeig ich euch die Tage...
Danke für eure lieben Kommentare.

Jag har gjort en LO från/över våran snälla hund Ronja. Benet är gjort av Grungeboard som jag har målat med acrylfärg. Dom svart-målade hörnen gilla jag inte(längs ner till höger och högst uppe på vänster sidan), men nu kan jag inte ändra detta.
Min LO från/över min katt Findus visar jag är dom närmaste dagarna.
Tack för alla snälla kommentarer.
7475

1 Kommentar:

Anke hat gesagt…

Wunderschön, Eure Ronja ist ja goldig.

Liebe Grüße
von Anke