Dienstag, 8. November 2011

Busfrö (varning för många bilder)

Hier zeig ich mal wie man einen Stempel, den hier, ganz anders benutzen kann... ist zwar ne fummelarbeit, aber ich finde es hat sich gelohnt. Ich hab jeden Buchstaben abgeklebt, Stämpelfarbe drauf, Tejp wieder ab und dann stempeln... Die Paketschnurr hab ich mit 3-d-glue festgemacht, der klebt einfach ALLES!!! ein par blings und einen Kantstanz und fertig ist ein Lo.

Här ska jag visa hur man kan använda BUSFRÖ-Stämpeln (som du hitta här att köpa) på ett annat sätt... Jag har tejpat varje bokstav, tryckt i stämpeldynan, tagit bort tejpen och sen stämplat... lite fiffel men roligt tycker jag.
Snöret är faktiskt ett paketsnöre som jag har limmat fast med 3-D-glue, den håller sååååå bra. Lite bling och lite "sömn", en kantstans och färdig.
på "ö"-et kan ni ser att det har blivit lite mycket färg på... hade glömt att ta bort tejpen innan jag skulle stämplar...
Här kan ni ser paketsnöret och kantstansen.
Har även använd "knutsch"-stämpeln som är tysk och betyder så mycket som "puss..."
Die Farben sind nicht ganz so stark Lila und auch das Grün kommt nicht so richtig rüber...
Ich hoffe ich hab euch vielleicht sogar inspirieren können und wenn ihr eh schon bis hier hin gelesen habt, dann hinterlasst mir doch einen kommentar (ich liebe kommentare...)
Färgen är inte riktig så stark lila utan mer röd...
Jag hoppas att jag kunde inspirera er litegran och visa att det inte allts behövs dyra saker för att sätta på Lo'n... om du ändå har läst hit så bli jag jätte glad om du lämnar en liten kommentar... vill du ser mer från Pysseldags så är du vällkommen till deras blogg och webshop.

Keine Kommentare: