Samstag, 30. August 2008

Das Beste was ich je gekauft habe. Bästa köpet nånsin.

Ja- jag har varit och handlat igen... kunde inte motstå... och vet ni vad, det bästa jag nånsin har köpt: färglös embossing pulver!!! har du inte den, köp den!!! Man kan göra sååå fina saker. Jag hålla på att göra ett album till en kompis, så därför gör jag inga nya kort just nu. Ni ser pulvret i den lilla burken med "Whispers" på... Jag visa här lite exempel, där jag använde detta pulvret, jag hade tagit olika stämpeldyna och ville framhäva lite extra. Vet inte om det syns på bilden... (Det är dom små sakerna som gör den här stan att man bara älskar den)

Ja- ich hab wieder zugeschlagen, aber vieles war reduziert. Und das Beste war dieses kleine Döschen rechts im Bild auf dem "whispers" steht. Das ist farbloses embossingpulver. Habt ihr noch nicht??? KAUFEN!!! Damit kan man echt so schöne Sachen noch extra hervorheben. Ich bin gerade dabei ein Album zu machen, daher gibt es nicht so viele neue Sachen hier.
(FIKA= Kaffee trinken)
Denkt dran, zum blog-candy weiter runter-scrollern!!!
Tänk på det att vill du vara med i min blog-candy, få du scrollar ner lite!!!

Keine Kommentare: