Mittwoch, 24. September 2008

God Jul, den 3.



Jag har gjort ett jul-kort till...
Sen har jag träffat en blogg-tjej, det är nu den andra bloggaren som jag har träffat inom några veckor och jag kan berätta att jag var lite besviken efter det för nån veckor sedan, han var inte allts som jag trodde... men igår träffade jag en svensk-tysk-tjej och det var jätte trevlig, först gick vi och handlade i Skapahobby och sen fickade vi lite. Henne träffa jag väl förhoppningsvis igen.

So- jetzt hab ich noch ne Weihnachtskarte gemacht. Muss ja noch ein par fertig bekommen bis Weihnachten, aber hab ja auch noch ein bischen Zeit.
Dann hab ich zum 2. mal innerhalb einiger Wochen jemanden aus der blog-Welt kennengelernt, neulich hatte ich schon einen Typen gesehen (ich hab nicht mit ihm gesprochen, er sass nur in einem Laden. Aber gestern hatte ich mich mit Ingela verabredet, sie ist eine schwedische-deutsche, oder sowas... es war echt super nett und ich hoffe das wir uns wieder sehen.

Keine Kommentare: