Donnerstag, 9. April 2009

Osterkarten/Påsk-kort

ja- ich war wieder fleissig, zwei Osterkarten sind endstanden, eine hat gestern schon ihr Ziel erreicht, und für die andere hab ich noch kein "Ofper" gefunden... naja- nächstes Jahr ist auch wieder Ostern.
Ich habe dafür die Schmetterlinge von The 80's me benutzt... sie hat so viele nette ideen. Dann hab ich die Schmetterlinge mit Stickles verziert... auch die innen- und rückseite hab ich wieder ein bischen gestaltet.
Nu har jag gjort 2 Påsk-kort, en har jag redan lämnat till min kompis och den andra har jag inget offer än... men nästa år är det påsk igen.
Jag har änvänd mig av the 80's me fjärrillar, kolla in hos henne, hon gjör jätte fina saker. Sen har jag använd lite stickles på dom. Även in- och baksidan har jag gjort lite mer med...
Hoppas ni få nån inspiration eller bara tycker om det här kortet.
5880

Keine Kommentare: