Dienstag, 30. August 2011

Busfrö / "Schlingeline"







När jag såg stämpeln "busfrö" tänkte jag direkt på min lilla Anna... hon är en riktig busfrö, en som jag älska. På den här Lo'n har jag maskat hörnen och om du titta någran, även runt bokstäverna "älskade" har jag maskat. Jag har även använd en hel del biljetter och lappar som jag fick när jag köpte kläder... Till bokstäverna "älskade" har jag använd alfapet-bokstäverna som jag köpte här om dagen på lopis, älskar dom, vill köpa flera på nästa lopis. Den blåa vingen är en chipboard från Heidi Swapp som jag har chalkad.
Hoppas att jag kunde inspirera er. Lämna gärna en kommentar om du har scrapliftat min Lo, så kan jag kolla hos dig.
Stämpeln "busfrö" och flera andra fina stämplar kan ni köpa hos Pyssledags, för mer inspiraton med deras Stämplar kollar även deras blogg.

Keine Kommentare: