Mittwoch, 10. August 2011

Jahreszeiten-buch / Årstidernas bok

Ich mache ja gerne Fotos, nicht nur von meinen Kindern sondern auch gerne im Garten, von der Natur, Planzen, gras usw... diese Fotos liegen dann immer so rum bei mir und da kam mir neulich der Gedanke das ich daraus doch ein Mini-Album machen könnte... und so hab ich die Fotos nach Jahreszeiten sortiert, passende Papiere rausgesucht und dann mir ein Format ausgedacht, und um auch mal was neues auszuprobieren hab ich das Album in 10x30 cm gemacht und finde es ist zwar noch nicht ganz fertig, hab z.b. die Vorderseite noch gar nicht gestaltet aber als Anregung wollte ich es euch zeigen.

Jag älskar att tar kort, inte bara från mina barn, utom även från naturen, min trädgård, blommorna, gräset osv... men dom där bilderna har legat nu lite hos mig utan att jag visste vad jag skulle göra med dom, men sen fick jag en ide: varför inte göra ett mini-album med dom. Altså sorterade jag alla bilder efter årstiden, letade upp pappret som passar och funderade att göra albumet i storlek 10x30 cm, varför inte testa något nytt. Albumet är inte klart, men för att inspirera er tänkte jag visa den i alla fall.

















28426

1 Kommentar:

Katihleen hat gesagt…

This is realy beautyfull.
Oh i like the pictures