Donnerstag, 25. August 2011

like i promised

Här ska jag visa en Lo med Alphapet-bokstäverna, jag lovar er, på alla Lopis som jag ska gå i framtiden ska jag köpa flera alphapet-spel... dom är roliga att använda (har redan använd dom igen...), dom är ju lite upphöjd, så det bli lite 3-d-känsla...
Sen har jag använd Martha Stewarts fjärrils-kantstans som är såååå roligt, men tyvärr äga bara min kompis den... men jag fick låna den!!! Tack Cathrine.
jag har oftast flera bilder från samma tillfälle och tycker att det bli svårt ibland att få plats med alla, men här gick det bra, tycker jag.

Hier zeig ich euch wie versprochen mein Lo mit Scrabble-Buchstaben, die sind echt spassig zu verarbeiten, werde auf den nächsten Flohmärkten nach mehr Scrabble-spielen ausschau halten... denn ich hab die auf noch einem anderen Lo verwendet, das zeig ich euch nächsten Dienstag (dt-Auftrag für pysseldags...)
Ich hab oft mehrere Bilder vom selben Geschehniss und weiss immer nicht so richtig wie ich soooo viele Bilder auf ein Lo bekommen soll, aber hier ging es mal, find ich.

Under den stora bilden har jag gömmd ett litet medelandet till Anna...

Unter dem grossen Bild hab ich eine kleine Nachricht für Anna versteckt.

1 Kommentar:

Katarina hat gesagt…

Rolig idé med alphapet bokstäverna. Jättefint. kram kram