Dienstag, 13. September 2011

Amazing...


Wenn meine Kinder lachen dann ist das etwas besonderes, es strahlt Erlichkeit und Freude aus...
Dazu hab ich den Stempel Amazing von Pysseldags verwendet, auch wenn ihr bei dem Song wahrscheinlich eher an euren Partner denkt, finde ich gerade diese Textzeilen passen auch auf meine Tochter.

När mina barn skratta då är det speciellt... det är en sånt där ärlighet och glädje som sprida sig.
Jag har använd pysseldags stämpel: Amazing
Och även om ni väl mest tänka på en partner när ni hör den här låten så tycker jag att den passar även bra till min dotteren blommarOch tagsen har jag satt fast med en pasande häftklammar som jag här om dagen färgade in.
Die Heftklammern hab ich selber eingefärbt, mit alcohol incs, damit kann man alle Farben die man sich nur denken kann machen...
Du kan få häftklammrar i nästan vilken färg som helst, bara att tar alcohol incs i den färgen ni gilla och färga in dom:
Ich hoffe ich konnte euch ein wenig inspirieren, ich probiere gerne neues aus und finde das sollte jede(r) mal machen, im Scrapbooking gibt es nichts was falsch ist, finde ich, also: traut euch und erzählt davon.
Jag hoppas att jag kunde inspirera er till lite nytt, det gäller att testa och försöka sig framåt, ingenting är fel när det gäller scrapbooking tycker jag, så våga på och visa vad ni har gjort. Det här inlägget och mer inspiration kan du hitta på pysseldags blogg.

Keine Kommentare: