Sonntag, 22. Januar 2012

Familj

Ich steh zur Zeit total auf Banner, hier hab ich mal eine andere Art Banner ausprobiert und ich bin ganz zufrieden. Ich hab mit Dubbers gestempelt. Ausserdem liebe ich meine neuen Masks... die Mauer unten links und die Punkte oben rechts... Ausserdem versuche ich gerade einige Reste aufzubrauchen, ausser dem 12"x12" Cardstock hab ich nur Papiere aus der Restekiste verbraucht, diese läuft schon seit längerem über...
Ich wollte eigentlich noch umbedingt etwas dazu schreiben, ein journaling, aber ich weiss überhaupt nicht so richtig wie und was... bei Heidi Swapp gibts übrigens darüber sehr viele Tips, aber da muss ich noch viel üben...
Apropo Restekiste... kennt ihr das auch: in der Restekiste und auch zwischen den grossen Papieren befinden sich Papiere die man zu beginn seiner Scrapbooking Zeit toll fand, oder die man gekauft hat weil sie billig waren... ich hab da sehr viele von, hab schon ganz viele an meine Kinder verschenkt... aber es sind noch sooooo viele da... Was macht ihr damit?

Jag älskar banner just nu, här har jag använd mig av en annan form av banner och jag blev ganska nöjd. Jag stämplade med duppers och jag har även distressed med dubbers, det var roligt. Jag har försökt att tar samma färg som finns på bilden. Dessutom har jag försökt att bli av med lite spillbitar... så förutom den 12"x 12"Cardstock har jag bara använd spillbitar. Och sedan älskar jag mina masks, dom är så roliga, muren i nedre vänster hörn och dots i det höger hörn uppe.
Sedan ville jag skriva lite journaling på den, men jag vet inte riktig vad och hur... Heidi Swapp tipsar jätte mycket om det och hon har en såååå fin handstil... men det måste jag över jätte mycket för...
Har ni också en sånt där låda med alla spillbitar? vad gör ni med dom? Jag har också massor med papper som jag köpte precis i början, eller som jag har köpt på rea... men egentligen är dom inte såååå fina längre... har redan lämnat över massor till mina barn, men det finns sååå mycket kvar... vad gör ni med alla spillbitar?

Keine Kommentare: