Dienstag, 17. Januar 2012

one more

Hier kommt noch so eine Karte wie neulich. Macht einfach Spass diese Karten zu machen, das letzte Foto zeigt was man so braucht, ich leg den Cardstock immer doppelt. Man benötigt ungefähr 1 m Spitze. Das Amulett hab ich aus Bling-Steinen gemacht. Der Stempel bedeutet so viel wie: "folge deinem Herzen, das weiss den Weg!"

Här kommer ett kort som jag tycker är jätte roligt att göra. Jag brukar småflinar hela tiden när jag gör den. Kanske inte allas smak. Stämpeln ska vara som en tatuering lite...
Här ser ni amuletten eller vad den nu heter som jag gjorde med bling-sten.
Stämpeln är "följa ditt hjärta" från pysseldags.
Här kan ni ser vad man behöver för mall. Den svarta delen är ju dubbelt, vikt i höften. Dessutom använde jag ca 1m spets.
Jag hoppas att det kunde inspirera er till att göra lite anorlunda kort.
Scrolla ner lite då ser du ett till kort som är gjort på samma sett men med andra papper.

1 Kommentar:

Kreativa Kakan hat gesagt…

Jag tycker bäst om den här, är väl någonting med svart & rött som gör det lite sexigare kanske:-). De är jätteroliga, har inte sett den här vikningen förut.