Donnerstag, 12. November 2009

mal was anderes/något helt annorlunda

Das "Kleidchen" hab ich nur mit den Wäscheklammern befestigt, da kann man dann die Grüsse drauf schreiben.
Klänningen satte jag bara med klädnypor fast, den är tänkt för att skriva hälsningarna på.Rückseite/baksidanDas hier ist bei meinem ersten Gäste-DT-Auftrag herausgekommen, und diese Papiere hätte ich mir wohl nie gekauft... aber gerade deshalb war es echt spannend und hat mir super Spass gemacht und ich bin mit dem Ergebniss auch sehr zufrieden, und was sagt ihr???
Det här är mitt första gäst-DT-uppdrag. Dom här papprena hade jag förmodligen alldrig köpt själv, men just därför tyckte jag att det var jätte roligt att göra nåt med detta. Jag blev faktiskt nöjd, och vad tycker ni???
Material:
"thinking of you"=inkadinkado
Cardstock, stars, flowers and paper from Pyssloteket.
Kantstans från en annan, men sjärnmaskarna från Heidi Swapp köpte jag på pyssloteket.
stickles på blommorna
13194

Keine Kommentare: